Packning!

Jag håller på att packa mina saker inför träningslägret. Men tog en paus! ;)

Jag och mamma har städat lite här hemma, nu börjar skidorna snart HEJA HEJA!!!
Runt 3-4 tiden ska jag ta in Oj Oj och klippa honom. Jag måste även lägga fram allt som Oj Oj ska ha med sig ;)

Idag ska jag även visa vårat foder som vi har till hästarna. Vill ni ha det på bild eller film?





På nyår åker jag till Linnea! 
Vad ska ni hitta på eller firar ni inte nyår? 



3 Kommentarer till "Packning!"

Anonym Skriver:

Kanske film och bilder? :)

Kan du inte filma när du klipper och packar också? :)

2011-12-30 | 14:15:07
sofie Skriver:

Film hade varit roligt :)

2011-12-30 | 15:53:20
Anonym Skriver:

Film? :)

2011-12-30 | 16:06:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0