Ponnyakuten

Fråga: Såg på reprisen av PonnyAkuten imorse. Såg då när Tobbe gav autograf en tjej som var VÄLDIGT likt dig. Vet ej om jag såg fel men har du fått en autograf av Tobbe på Falsterbo Horse show?;)

Svar:
Hehe ja det var jag. Har hört flera som såg mig, jag har dock inte kollat själv. Klart man var tvungen att ta en autograf av Tobbe ;)



2 Kommentarer till "Ponnyakuten"

Cornelia Skriver:

Hej! :D Haft en bra tisdag? Det hoppas jag! Tänke bara informera lite om att jag just nu kör DAGENS BLOGG! :D Anmäl dig till morgon dagens dragning nu! Slumpen avgör vem som vinner! :D Vinnaren presenteras kl 20.00 imorgon och då med en liten "vad jag tycker" om den bloggen!

KRAM

/Cornelia <3

2011-12-27 | 17:43:27
Blogg/Hemsida: http://kindofscofield.blogg.se/
alice carlsson Skriver:

Såg dig! =D <3

2011-12-27 | 19:39:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0