This or That

This or That


Brun- svart, utrustning - svart är snyggast! Men om man har brun häst så är brunt finast på den.

Nellieberntsson.se-dressyrmupparna.se - Läser båda, men jag Dressyrmupparna gillar jag nog snäppet mer då det brukar vara bra tips med där.

Stella- Bellman - Alltså Bellman är otroligt häftig!

Hoppning- fältävlan - Hoppning, fälttävlan är lite läskig att se ibland med fasta hinder. Dressyrfjolla som jag är ;) Men det är superkul att se fälttävlan i Falsterbo som jag alltid är på :P

Syslöjd- träslöjd- Roligare helt enkelt!

Supran-Alt - Supran 1=)

Casanova- Oj Oj - Omöjligt att välja egentligen, men eftersom Casanova är till salu och OJ OJ blir kvar hos mig flera år till så OJ OJ, MEN båda har mitt hjärta-

Singel- upptagen- ;)

Morgon-kväll- morgon när det är tävling, för att jag älskar att åka iväg på tälving! kväll när det är skola ;)

Musik- hästar- hästar är mitt liv, musik är min hobby

Dressyr-hoppa- lättplätt DRESSYR :D

Godis- chips - Ostbågar ;)

Pic. Snygg Ove!



2 Kommentarer till "This or That"

johannag Skriver:

vilka fina hästar du har! :)



Tävla om att gästblogga hos mig!, och kanske få fler läsare till din egen blogg, http://johannag.blogg.se/2011/december/tavling-gastblogga.html#comment

2011-12-15 | 16:44:11
Blogg/Hemsida: http://johannagreiff.blogg.se/
Anonym Skriver:

Snygg Ove är, han ser ut som en modellponny! Vad använder du dig av för bra kamera? :)

2011-12-15 | 20:17:36
Blogg/Hemsida: http://gotlandstosen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0