vänligt

Har suttitt och tittat runt bland olika bloggar och deras kommentarer. Och visst är det så att alla har blivit trevligare och snällare mot varandra? Jag upplever själv att det inte är lika många kommentarer som jag själv får som jag väljer att inte publicera pågrund av elakheter. Kanske kan jag ta bort att jag måste godkänna kommentarerna innan de publiceras snart. Tror på det!

Vi hästfolk ska hålla ihop, vi ägnar oss åt vår största kärlek och våra bästa vänner, nämligen hästarna! Peppa, ge tips och råd och stöd varandra istället för att sätta krockben. Kanske är du inne på några bloggar ofta men aldrig kommenterar, gör det! Lämna ett peppande ord, man blir så glad när man får det.

Heja bloggvärlden!



4 Kommentarer till "vänligt"

Linnea Philipson Skriver:

Håller med! vi måste ju ta hand om varandra ;)

2011-12-21 | 21:16:16
Blogg/Hemsida: http://linneaphilipson.devote.se
Amanda Skriver:

hej kan du göra en outfit för en haflinger? både till häst o ryttare? :)

2011-12-21 | 21:42:04
Frida Skriver:

Vet inte om du sett vad jag skrivit till dig på FB, men skriver det här med.

Har börjat på en ny design idag till dig. Men det skulle vara bra om du skrev ett inlägg om varje häst och ett om dig så ska det finnas länkar med dem som jag har på min blogg.

2011-12-22 | 08:26:42
Blogg/Hemsida: http://ponnyryttarinnan.blogg.se/
Lovisa Skriver:

Helt rätt! :)

2011-12-22 | 09:59:36
Blogg/Hemsida: http://sorgardsryttare.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0