Helgen närmar sig!

Hej på er!

Kom hem sent idag. Min buss går ju kl 5 :/ inte kul!
När jag kom hem gjorde jag och mamma klart i stallet, tog in alla hästarna och så. Sen skottade vi snö! Skit va det snöar! :o Så alla hästarna fick vila.
Imorgon är det fredag och skola. Men jag gillar skolan på fredagar, vi har typ bara roliga lektioner, alla förutom Engelska och Svenska!
Nej nu måste jag göra Fysik läxan, sedan hoppa in i duschen ;)
Har inte så mycket mer att säga.
Jo juste den 19 ska jag med Linnea Swärd till Kumla på hopptävling ;)
Hihi läs hennes blogg! linneasward.blogg.se
Do it now! ;)

ps: Har inga bilder just nu för min dator funkar inte. Men det kommer bilder snart! ;)




Lina Dolk



3 Kommentarer till "Helgen närmar sig!"

Jennifer Skriver:

Följer både din och Linneas blogg ;) <3

2011-02-11 | 14:31:26
Blogg/Hemsida: http://jennifermsson.blogg.se/
Linnea Swärd Skriver:

hahah vi kommer ju ha kuligast i morgon ju :)<3

2011-02-11 | 19:48:09
Blogg/Hemsida: http://linneasward.blogg.se/
KLara Skriver:

Shit vilken fin Blogg Linnea har :)

Ska nog börja följa den :D

2011-02-15 | 21:17:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0