Hemma ifrån Stockholm

Hejsan.

Åkte ju till Stockholm igår. Jag och mamma. Åkte först in till E-tuna. Jag skulle köpa lite presenter till Emma, Elin och mamma. Alla dom fyller ju imorgon. Lyckat att få tvillingar på sin födelsedag :o Det är ju jätte mycket presenter att köpa ;) Och mindre tårta! Haha
Sen skulle jag ta spruta. Jag gör det en gång i månaden för att jag inte tål bi/geting. Ska göra det i 4 år :/
Men har bara 2 år kvar nu :D

När vi kom till Stockholm åkte vi till mormor och lämnade våra väskor. Vi sov där inatt. Aja efter det åkte vi till en fotostudio och tog bilder. :D Det var jätte kul!

Sen idag åkte vi och hämtade Emma på Arlanda ;) Kul att träffa henne igen. Fick min julklapp. En jätte fin tröja :D TACK! Ja julklappen ifrån 2010 ;)
Vi åkte hem till Malin och hälsade på Alvin. Ja Malin och Johan också såklart ;)

Kl 4 åkte vi och träna på Björkäng. Båda hästarna var jätte fina. Vi hade med oss E-type och Oj Oj. E-type var mjuk och fin ifrån börja idag! ;D Oj Oj med. Öppnorna och Slutorna var jätte fina idag. :D Lyckad träning. På fredag ska jag till Camilla och träna med Oj Oj. Sen tävling på lördag.

Lite bilder sen fotostudion:






















Ja här har ni lite bilder på mig och min mor ;)
Det var jätte duktiga sminkare! Ja håret fick man göra själv ;)



Veckans Hiss & Diss


Veckans Hiss:
Ida Rehnström våran hovslagare.
Alla hovslagare slänger alla sömar på stallgången.
Men hon lägger dom i en burk.
Hiss för det!


Veckans Diss:
Att grimsfaftets hake fryser på vintern.
Dom går ju inte och öppna!
Diss för det!



Lina Dolk



10 Kommentarer till "Hemma ifrån Stockholm"

Klara Skriver:

Okej ska jag vara ärlig så tyckte jag inte att bilderna blev så bra, och dom blev absolut inte bra när du har din halsduk på dig, för ditt huve set mkt större ut än själva kroppen ser så liten ut...

den 10:e bilden ser förjävlig ut, du står helt fel, och där ser det ut som om att benen är jättejätte smala och att du typ står rakt med benen och att du lutar dig rakt fram mot kamran, och ditt huvud är inte alls fint på denna bild! -.-



Men den sista bilden var jättefin, för där var du dig själv!

Och du försök inte att dölja dina tänder som du gör på ett foto för det ser oxå förgävligt ut!



Men jag säger det bara för att hjälpa dig, det är så att jag jobbar med de som är dem bästa modellarna här i Sverige, och det var min lillasyster som ville att jag skulle titta på dina som du kallar modell bilder..

Men tro nu bara inte att du är nått, för det tror typ alla flickor som tagit modell bilder som är i din ålder allså typ 10?



Men ta fördig av det jag sa, jag menar verkligen inte att vara elak jag ville bara ge dig några tips! ;P

2011-02-24 | 20:48:18
Moa Skriver:

Fotades du av The Studio?

Funderar på att oxå göra de! :D

har lite frågor:

Hur mycket kostade det?

Hur lång tid tog det?

Var dom bra de som jobbade där? (alltså, sminkare, fotografer m.m)



Du är verkligen jättesöt, Lina!! :D <3

2011-02-25 | 15:28:53
Erica Skriver:

Lina ta inte åt dig av dom som bara skriver elaka kommentarer , dom är bara avundsjuk för att du är snyggare än dom ;)



Såå fin du är ! love yaa <333

2011-02-25 | 21:06:32
Anonym Skriver:

Lina ta inte åt dig av dom som bara skriver elaka kommentarer , dom är bara avundsjuk för att du är snyggare än dom ;)



Såå fin du är ! love yaa <333

2011-02-25 | 21:08:43
Sofie wahl Skriver:

Gösses va snygg du är lina! snyggaste tjejen i sparre!!!

2011-02-25 | 21:45:33
a Skriver:

Onödigt elaka kommentarer.. För de är verkligen inte så! ;o

Du är jättefin ju :)!

2011-02-25 | 22:28:55
Blogg/Hemsida: http://ponnyfjantarna.blogg.se/
Moa Skriver:

jättefina bilder! :*

2011-02-26 | 17:53:50
Blogg/Hemsida: http://moajosefina.devote.se
Victoria Skriver:

Lina, jättefina bilder! Och jag gillar din blogg skulle vara kul med lite ridtips! Har du några bra övningar?

2011-02-27 | 13:32:32
Jessies mamma :-) Skriver:

Hej Lina, grymt fina bilder, du ser ju ut som en riktig fotomodell. Nu får du passa dig för alla grabbar som kommer hänga utanför gården ;-). Hälsa familjen.

2011-03-01 | 14:32:45
charlotte Skriver:

Urs vad jag blir arg på dendär kommentaren längst upp. vilket pucko! Jag förstår om du blir lessen, skulle jag blivit om något sa det till mig och det går lixom inte att säga sådana saker och sedan säga att man inte ville vara elak! Bara för att rädda sitt skin. Jag tycker du är ursnygg och söt och det tycker antagligen denna människa också. Hon kan bara inte erkänna att du är snyggare än henne för hon sitter där hemma och känner sig ful när hon ser dessa snygga bilder på dig! ta inte åt dig och bara försök låt det rinna av sig som en gås. hehe. Kramis // charlle<3

2011-03-03 | 20:39:11
Blogg/Hemsida: http://charlottegothberg.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0