Råttor


Tjing!
Nu har jag kommit in ifrån stallet. Släppte ut hästarna och mockade. Pappa väckte mig 05.50 :o
Bara för att vi skulle fira Emma och Mamma för att han skulle åka och jobba. Inte snällt! Elin är och jobbar men hon kommer och äter Lunch med oss senare. Men men jag kan inte somna om när jag väl har gått upp, så jag och Emma kollade på en film. Tusen gånger starkare. Den var ganska bra!

Måste bara berätta att det sprang en råtta över mina och mammas fötter igår! :o Fyyy säger jag bara! Stora är dom också. Blää :S Jag hoppas att jag inte har gett hästarna tinnitus. Haha hoppas inte det!

Nu ska jag slappa tills lunch. Ses sen, Sen ikväll kommer det massa personer och firar alla! Eller alla och alla, Elin, Emma och mamma.



Grattis till er!



Lina Dolk



1 Kommentarer till "Råttor"

Tea Skriver:

Host*TÖNT*Host ;)

2011-02-24 | 14:34:57





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0