Söndag + mer ledighet :D

Hejsan,
sitter här och kollar på Wallander. Tjuven heter den inte bland dom bästa Wallander filmerna kan jag ju säga!
Innan tittade jag på Ponnyakuten och Solsidan ;)
Juste p g a Ponnyakuten var Victor och Prim och tävlade igår. Dom vann båda klasserna LB/LA bäst av alla ponnisar under dan! Grattis till dom! 
Var ju med Linnea på tävling igår också. Det gick väl så där. Läs mer om tävlingen på hennes blogg. ( http://linneasward.blogg.se


Imorse red jag ut på Oj Oj, han var jätte pigg. Men imorgon ska jag till Camilla och träna. Tävling på lördag ju :D
LA:1 och LA:P1 
Hoppas på att ta andra kvalet till nationellt då ;D 
Jag tog stallet också. Gick in och tog det lugnt. Sen valde jag vilka kläder jag ska ha på tisdag när jag och mamma ska till fotostudio i Stockholm. Snodde/låna en tröja av Emma! Shhhhyyy ;) 
Sen red jag ut på Casanova när jag hade tagit in dom. Han var också fin. Skulle åka till ridhuset med honom imorgon men det var inte ledigt, så får se hur det blir med det. Ska ju tävla med honom med på lördag. LB:1
Hoppas han kan slappna av mer den här gången! ;) 
Det är i Fagersta jag ska tävla!

Nej nu ska jag titta klart på Wallander!
Ses imorgon ;P



Oj Oj har lärt sig att öppna hans boxdörr :s 
Vet inte hur han gör men han får upp dörren iallafall!
Men nu kommer han inte ut! 
Pappa har köpt kedjor, så nu ska han väl hålla sig inne hoppas jag ;D 



Chip snarkar ;s Konstig hund asså! 


Prim och Victor! Grattis! 
Fina rosetter tycker jag ;D 




Lina Dolk
 


0 Kommentarer till "Söndag + mer ledighet :D"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0