Tisdag

Tjoo!
Tisdag idag då ;) Kom hem tidigt idag, hemma vid halv 3 ;D Skönt.
Elin höll på i stallet när jag kom hem, jag gick in och bytte om. När jag kom ut gjorde Elin klart i stallet. Jag skottade snö utanför stallet, det har ju kommit ännu mer snö nu idag :( Jag som trodde att det skulle bli vår snart, men icke! :o
Vi tog in hästarna, jag började med att rida Ove, Han var fin, red bara runt lagården. Men undertiden gjorde Elin i ordning E-type. Jag logerade honom på ängen. E-type var också fin. Under tiden så klippte Elin Oj Oj. Sen red jag ut på honom. Oj vad pigg han var ;) Sen logerade jag Casanova ;) Han var fin, men han tyckte att det var lite jobbigt att pulsa igenom snön. Men jag hade gjort spår med fyrhjulingen, så det var inte så tungt ;p
Sen åt jag, mamma, Elin, Jens, Sofie hos Farmor. Mmm det var jätte gott. Vet inte vad vi åt med gott var det ;D

Imorgon ska jag och Elin åka och träna på Björkäng och träna ;)

Nej nu måste jag plugga. Prov imorgon (sexualkunskap), hade matte prov idag. Sen en massa prov efter lovet :/



Städade lite i sadelkammaren i helgen!
Lite schabrak som låg huller om buller la jag här ;)


Så här ser vårat stall ut ;)
Casanova som tittar upp till vänster.




Lina Dolk



3 Kommentarer till "Tisdag"

j' Skriver:

Lina ditt jävla pucko, det är till casanova till höger XD min lilla idiot äru! ;)<3

2011-02-17 | 14:43:23
Blogg/Hemsida: http://onceagaiin.blogg.se/
Linnea Philipson Skriver:

haha asså Lina Casanova är till höger! xD <33

2011-02-20 | 13:57:51
Anonym Skriver:

Fult stall -.-

2011-02-23 | 20:15:22





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0