Träning x 2

Hej!

Har nu kommit hem ifrån Zumban (dansen) ja det var ju en ny sak. Haha jag var typ sämst :s men men man kan ju inte vara bäst på allt ;) Men det var typ jag, Linn, Malin och alla gamlingar! Zumban började kl 6. Men innan det åkte jag och Elin till ridhuset och tränade med E-type och Oj Oj, båda var fina, men traven måste sitta lite bättre ;P Sen slängde jag mig in och bytte om!
Imorgon åker Eli till Åre för att hälsa på Emma. Våran syster. Det var jätte länge sen jag/vi träffade henne! :( Hon var inte ens hemma på julafton! :o :( <3
Men jag och mamma ska hämta henne i Stockholm den 23 ;D då kommer hon hem ifrån Åre några dagar. För hon, Elin och mamma fyller den 24 ;)
Och den 22 ska jag och mamma åka till en studio och ta modellbilder ;D Det ska bli skoj! :D
Det var allt jag hade och säga!

Puss och Kram och Nyp i Stjärten!



Det är på Björkäng vi tränar ;D

Lina Dolk


1 Kommentarer till "Träning x 2"

Mamma Musse Skriver:

Vaddå gamlingar på Zumban!!!!!!!!!!!!!

2011-02-09 | 23:09:21





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0