BILDBOMB!

Hello!

Skulle ha ridit nu på morgonen men det var is över hela ridbanan :(
Så jag får ta och vänta tills ikväll och rida med Elin :D
Så jag tog lite bilder på hästarna i hagen istället ;)
Varje år när det börjar bli lite varmare regnar det in i mitt rum :/ så jag och mamma fick skotta bort all snö ifrån taket.

Aja kommer ett inlägg senare ikväll när jag har ridit! ;)
Då kommer lite INFO om hästarna med :D


Mamma skottar!

Haha jag försöker ta mig ut på taket igenom ett jätte litet fönster!
Men det gick ;P

Cassan och E-type delar vatten.

Ove, Cassan och E-type delar vatten.

Ove rullar alltid sig när han kommer ut!

Ove <3

Cassan <3

Oj Oj <3

SÖTNOSAR!

E-type och Cassan nosar på min mössa x)

E-type slängde iväg min mössa :o

Haha!
<3





Lina Dolk!


5 Kommentarer till "BILDBOMB!"

Emma Skriver:

fina bilder =)

2011-01-09 | 13:08:21
Blogg/Hemsida: http://dressyrtont.blogg.se/
Moa Nygren "Pepsi" Skriver:

Kan jag få din imaeladress? Skriv till moa!

2011-01-09 | 19:16:32
Elin Skriver:

Haha E-type biter i allt!

2011-01-09 | 20:42:56
Anonym Skriver:

stakars hezt utan täcke

2011-01-12 | 22:00:10
Lina till Anonym Skriver:

Men han har världens päls och det var + grader ute ;)

2011-01-13 | 21:44:34





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0