Go kväll ;)

Hejsan alla läsare ;D

Har ju varit vid sommarstugn igår + idag, så har inte haft tillgång till internet :/
Men men nu är jag tbx ;) Med mammas dator för min är trasig :'(
Aja till saken...
Kom hem vid halv 3 idag. Då skulle jag rida men det gick inte för det är ju isbana i hela sverige :s
Så alla hästarna fick vila idag, får se om det är bättre väder/underlag imorgon istället.
Nu har jag stadat rummet, tvättat och tömt byttor. För det regnar ju in i mitt rum :( Och så har jag kollat på tv :D
PONNYAKUTEN! Haha Juliette Bergkvist (jullan) var ju med förra året, och i år är Victor (han som köpte Prim)med :) Kuuul! Söndagar SVT:B 19.00
Har redan sett nästa veckas pogram på svtplay haha.
Sen kolla jag på Solsidan ;D haha bra pogram :D Men det är typiskt tv4 att har 15 minuters paus när pogramet är 30 minuter!!! Inte okej!
Sedan blev det att kolla på Minuten.

Imorgon slutar jag 15.20 då komme Elin och hämtar mig :D "Nice"
Och imorgon är det dags för veckans Hiss & Diss :)
Misssaa inte!


Här är en bild på Victor och Lilla Prim!
Den dagen vi sålde honom! :'(
( 5 dec 2010 )
Men han har det jätte bra där :D




Lina Dolk


1 Kommentarer till "Go kväll ;)"

c a r r o Skriver:

Anmäl dig gärna till "veckans blogg" som är uppe nu! :) Skicka också in en hot or not bild om du vill :)

2011-01-17 | 13:48:06
Blogg/Hemsida: http://asslatjejerna.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0