Helg!

Hejsan på er :)
Hoppas alla mår bra, det gör iallafall jag för det är ju helg ;D

Imorse red jag ut på Oj Oj i skogen ;) Det var mysigt, men jag tror att det var par promenad eller något idag :s
Jag möte 5 par som var ute och gick på vårann lilla väg ;P
Men det gick bra, han var väldigt pigg och så men det var bara kul :D 

Sen red jag på banan (dressyr) "såklart" med Casanova. Han var jätte fin idag. Riktigt fin i galoppen idag ;D Men jag fick veta idag att det inte blir någon tävling nästa helg i K-holm. För några starter :( Synd!
Det skulle ju bli jätte kul och komma ut lite med honom ;)

Sedan städade jag och mamma i stallet lite, och satte upp de nya namnskyltarna till Oj Oj och Ove :)

Nej nu har jag måste jag skynda mig. Ett par kompisar till mamma och pappa kommer snart och hämntar mig. Vi ska ut till vår sommarstuga. Mamma och pappa är redan där ;) 

See you later alligator :D  

Oj Oj och E-type <3

 

 

 

 

Lina Dolk



1 Kommentarer till "Helg!"

elise Skriver:

Ofta de inte ska ? :OO

2011-01-15 | 19:12:43
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0