Lite sent, men ändå ;)

Hejsan!

Haha kom på igår kväll att jag inte hade lagt upp era hissar och dissar :s
Förlåt, men dom kommer nu :D

Hissar: Min blogg :D Tackar!!!
           Humor, haha ja det är ju kul ;)
           Äppeldricka i vattnet! Det funkar! :D

Dissar: Min blogg :( Men men alla har ju inte samma smak :D
           Att rida i kavaj när det är jätte varmt ute! Jag håller med!
           Skölpaddor ;) Haha



Dagen: Ja jag började dagen med skolan. Helt okej faktist! ;p
Sen efter det tog jag bussen hem och gjorde jag iordning Oj Oj och Ove.
Jag och Elin åkte till ridhuset på Björkäng :)
Ove: Det var första gången som han åker transport, (hos oss) han var jätte duktig :D Han är moddig! Han reagerade inte ens att det var ett ridhus. Elin longerade honom bara, men vi tog bara med honom för att han ska få komma ut lite på andra ställen :D
Oj Oj: Han var jätte fin idag :D Ifrån början till slut! Red inte igenom pogramet, bara lite delar. Så nu är jag JÄTTE taggad till på fredag :D!!!
Sen när jag kom hem så packade vi ut transporten och pluttmockade till hästarna ;)
Mamma hade gjort mat när vi kom in :D
Och nu har jag pratat med Emma, min andra storasyster. Hon är i Åre och jobbar på hotell Tott. Saknar henne!
Men hon kommer hem om ca 3 veckor när hon, Elin och mamma fyller år. Haha alla fyller på samma dag ;)
Sen åker hon till Åre igen :/ Men jag ska upp och hälsa på den 24 mars :D Kuuul!

Imorgon ska jag till tandläkaren :s
sen till Emelie Brolin och träna.
Så måste packa allt idag för att hinna.
Hihi ;D


Lina Dolk


0 Kommentarer till "Lite sent, men ändå ;)"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0