Mina prinsar!

Tjing

Nu har jag ridit Cassan och Oj Oj, med glädje!
Casanova var jätte fin, ändå har han vilat två dagar p g a väder och dåligt underlag.
Vi ska starta våran första tävling om ca 2 veckor :) LB1
Men vi måste träna på att få han och slappna av mera i galoppen, går lite för fort.
Jag tror att det beror på att han inte är tillräcklingt stark i kroppen än. Han är ju bara 4½ år gammal ;)

Elin kom och hjälpte mig med Oj Oj. Han var ju spänd igår, men idag kunde han slappna av mera.
Vi gjorde öppner och sluter. Öppnerna han vi inte gjort förr, men dom var ändå ganska bra, slutorna var jätte bra idag :D Skänkelvikning satt också idag :)
Ååå mina fina prinsar!

Sen hjälpte jag pappa att bära ved in i pannrummet. Jag har också mublerat om i rummet så att jag slipper sova i en blött säng varje dag :s
Blev ganska bra.

TIPS OM HÄST BLOGGAR!

* www.jessiejjohansson.blogg.se
* www.dressyrmupparna.blogg.se
* www.linneasward.blogg.se
* www.poneygeeks.blogg.se

Titta in!
Bloggar som mina vänner skriver!





Lina Dolk



2 Kommentarer till "Mina prinsar!"

Jennifer Skriver:

Jätte fin blogg :) <3

2011-01-10 | 14:09:26
Blogg/Hemsida: http://jennifermsson.blogg.se/
Lina Skriver:

Tack Jennifer! :D <3

2011-01-10 | 20:19:57





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0