Mysss kläder!

Hejsan!

Tänkte ha en inriktning på denna blogg. Och efter som jag håller på med hästar den mesta tiden i mitt liv så blir det nog det, jag lite om mig och mitt liv också såklart ;)

Så jag tänker visa hur jag gör:

·         Inför träning/tävling.

·         Planer och Mål.

·         Förberedelserna innan och efter en tävling.

        OSV!!!

Jag har ridit idag. Fyyy vilket väder, regnet bara piskade mig i ansiktet :o Inte direkt skönt!             Först red jag Oj Oj min nya C-ponny. Han var ganska spänd eftersom att det blåste och regnade så. Sen red jag Elins stora häst E-type. Han var mycket finare. Tänkte göra ett inlägg med info om mina och Elins hästar.  Nu har jag iallafall duschat och tagit på mig mys kläder och det GILLAS!! ;D Haha åt lunch hos Elin idag mums.

Grattis Jens på 26 års dagen :D (min bror)

Ja juste Malin håller på att fixa min nya designer ;D                                                                                    TACK MALIN!!!



Jag tror att jag ska flytta in i min plyshdress ;P





Lina Dolk



1 Kommentarer till "Mysss kläder!"

Emma Skriver:

Dag 1 - Presentation av mina hästar

Dag 2 - Min första ridlektion

Dag 3 - Min första häst

Dag 4 - Det här äter mina hästar

Dag 5 - Det här har jag med mig på tävling

Dag 6 - Mitt mål med ridningen

Dag 7 - Min bakrund

Dag 8 - Pinsammaste situationen med hästar

Dag 9 - En perfekt dag i stallet

Dag 10 - Min utrustning

Dag 11 - Hästbloggar jag läser

Dag 12 - Hästens utrustning

Dag 13 - Om jag skulle vara tvungen att byta häst med nån skulle jag välja

Dag 14 - Min drömhäst

Dag 15 - Mina drömmar

Dag 16 - Min önskelista



Dag 17 - Mina tränare

Dag 18 - Jag gillar

Dag 19 - En häst jag saknar

Dag 20 - Veterinär, hovslagare, massör osv..

Dag 21 - Fula ovanor

Dag 22 - Jag gillar inte

Dag 23 - En dressyrträning

Dag 24 - Jag måste träna på

Dag 25 - Meriter

Dag 26 - Mina rädslor

Dag 27 - En stund jag aldrig kommer att glömma

Dag 28 - Favoritmärke

Dag 29 - Bilder på mig från tävlingar

Dag 30 - Mitt drömstall



lite tips vad du kan skriva om i bloggen ;)

2011-01-08 | 20:42:33
Blogg/Hemsida: http://dressyrtont.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0