Slut på det roliga...

Hej!

Imorse red jag och Elin alla hästarna.

Oj Oj: Han var jätte fin idag med, jag börjar komma på hur jag ska rida honom nu ;D

Ove: Han har vi inte kommit så långt med, men vi har kommit kommit en bit iallafall. Jag kan rida helt själv i alla gångarter nu :P

Casanova: Han var fin, men hängde sig lite i handen. Då gäller det att göra mycket övergångar. Men gallopen var mkt bättre idag ;)

E-type: E-type vet jag inte så mycket om, för det var ju Elin red ju han. Men det jag såg, såg bra ut ;P Det var ju inte så bra underlag, så han var ganska försiktig, men det var ju bra det :)

Sen åkte vi hem till Elin och åt lunch. Vid 1 lämnade Elin mig vid Malmköping för att jag skulle klippa mig. Jag slingade håret också, det blev jätte bra :D Så nu är jag blondi Lina ;D
Haha!


Köpt ett innertäcke till Oj Oj, ifårn Jullan (juliette berkvist) :D
Hon har fler täcken att sälja, i st 115-125 typ.
Kontakta henne på hennes blogg: http://onceagaiin.blogg.se/ 


Imorgon var det slut på det roliga...
Skolan börjar :/ Men det ska bli kul att träffa alla igen :D

Hoppas ni är nöjda med hästarnas INFO ;)




Lina Dolk


0 Kommentarer till "Slut på det roliga..."






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0