Tandläkaren!

Hejsen på er!

Fick nyss veta att Elin hade en blogg. Haha lite efter :s Men men kolla in den ;D
doelin.blogg.se

Glömde att berätta att jag red en mil på Oj Oj igår. Han gillade det skarpt! Jag med :D
Det var jätte mysigt, jag tränade mycket kondition med han. Galopp ett tag, trav ett tag sedan skritta 45 sekunder. Så gör jag om och om igen ;P 

Aja idag så åkte mamma och Elin iväg med E-type och Casanova till tandläkaren i Gnesta. 
Vi kollar våra hästare mun en gång om året, det bör alla göra med sina hästar ;)
Så ikväll får dom två nöja sig med några havrekorn! Och hö såklart :)

Oj Oj fick vila idag, men jag borstade Ove jätte mycket och klippte hans öron, flätade svansen osv.
Sen longerade jag honom i hagen, oj vad pigg han var ;D
Imorgon blir det att åka till ridhuset igen :) Sen på onsdag ska jag till Emelie Brolin och träna :)
För att dom fick låna vår trailer när en av deras hästar var skadade. För med info om Emelie kolla in den här länken!
teamagria.se/emeliebrolin/
En gång i tiden hade jag en b-ponny som heter NFB King-co, Emelie har ridit SM, NM på honom, men han är väldigt gammal nu ( 28 år nu ), så han har sina sista år på Brolöten nu :')
Sen på torsdag ska jag till Camilla och träna med Oj Oj, och sen tävla på fredag ;D

E-type... haha ;P


Jag och King-co! Här är han 26 år tror jag :D Men bäst ändå!

 

 

 

Lina Dolk



2 Kommentarer till "Tandläkaren!"

Amanda Skriver:

Hej! :D Har du haft en bra dag? :D

2011-01-24 | 23:30:39
Blogg/Hemsida: http://rilfarna.blogg.se/
elise Skriver:

söta ! :)

2011-01-25 | 16:28:36
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0