Tävlingstajm!

Oj Oj har inte varit hos mig så länge. Utan han kom den 28 december till mig.
Jag tillsammans med Elin (min syster/tränare) har trots den korta tiden bestämt att vi ska delta i en tävling som är nästa vecka.

Vi ser det som en träning för att jag ska kunna lägga upp hur jag ska göra på tävlingar framöver. Svårt att veta hur lång framridning han behöver, om han blir spänd, hur jag ska rida för att genomföra ritten på bästa vis. Såsom tempo och form. Hitta ett upplägg som passar oss båda två.

Därför har vi nu anmält oss till Årsta Runstens kvällstävling nästa fredag. Det är endast 1 klass som de har på tävlingen, och det är en regional LA:P1. I denna klass kvalar man även i för att få starta nationellt. Men kvalet är inte det viktigaste såhär tidigt, utan det är att se hur vi fungerar på tävlingen tillsammans.

Ska bli väldigt spännande och lärorikt! :P



Lilla Prim och jag tävlade SM i dressyr i augusti!



0 Kommentarer till "Tävlingstajm!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0