Trött, Kallt, Överraskad

Hello hello!

Idag kom jag hem sent ifrån skolan, men mamma hämntade mig vid bussen :D
När jag kom hem hade Elin redan longerat Ove och E-type.
Så jag gjorde iordning Casanova och red han på en gång. Han var ganska låst i bogarna. Men blev bättre mot slutet!
Sen åt jag lite mat...
Vid 7 gick jag ut och gjorde iordning Oj Oj. Elin hjälpte mig med ridningen. Han var spänd i början men sedan hände något! Han blev som en gummiboll, han var jätte fin! :D Jag blev väldigt överraskad ;P Men på ett bra sätt såklart. Nu är jag hoppfull!

När jag var klar kom min bror Jens och visade sin nya bil. Yesses vilken bil ;) 

Typ en sån här, men en svart ;)





Lina Dolk



2 Kommentarer till "Trött, Kallt, Överraskad"

Mamma Musse Skriver:

Var nog min räkgryta som gjorde att du red sååå bra!

2011-01-13 | 21:48:00
Elin Skriver:

Du lyssnade på mig för engångsskull ;)

2011-01-13 | 21:51:55





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0