Casanova V

Fått frågor om Casanova, tänkte skriva lite om hur läget är med honom :)

Namn: Casanova V
Född: 2006 (5 år)
Höjd: 133 cm (som 4 åring, har nog växt 1-3 cm till)
Ras: Welsh Ponny
Kön: Valack
Far: Bostorp Bells RW 96
Mor: Comparettia


Casanova är en underbar ponny som alltid är glad och har rätt inställning till träning/tävling. Han gör väldigt stora framsteg hela tiden och han är väldigt fin. Går i en mycket stadig form samt har taktmässiga gångarter. Jag kommer att tävla honom på ungponny SM, sedan får vi se när vi lägger ut honom på annons. Vid intresse går det att mejla till Elin (min syster) som också äger honom för att få reda mer om honom. [email protected]
Vi ser gärna att det finns en yngre ryttare som vill ta vara på han och fortsätta utecklas tillsammans! Han har precis blivit kontrollerad av vetrinär så att vi vet att allt är okej med honom och han gick ua =utan anmärkning på böjprov, lungor mm. Fick en påpekan om att han hade ett litet sår i munnen som nu har läkt.
Casanova tränas i både hoppning och dressyr, och han tycker det är väldigt roligt med omväxlande arbete! Han är super =)

    







2 Kommentarer till "Casanova V"

Clara Skriver:

vilka är det som äger comprietta???:P

2011-07-25 | 16:37:11
Louisa Skriver:

Det låter som en jätte trevlig ponny. Jag är 12 år men bara 140 cm och den ponnyn jag har nu är 134,5 (; hon är också welsh. Eftersom vi letar ponny så låter det bra (: När är ungponny sm?

2011-07-26 | 01:08:40
Blogg/Hemsida: http://lllouisa.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0