Dagens bilder :D

Hej, här kommer lite bilder ifrån dagen ;)

Framridning!


Fin trav


Påväg till banan ;)

Inridning.


Nu åker vi hem tycker jag ;)




Etfer jag hade ridit stannade vi kvar och tittade på d ponnyerna ;)
Sen hämtade Camilla upp mig på vägen hem, vi åkte direkt hem till Lussan i Stockholm.
Hon hade två 5 årginag med sig. Så fina båda två ;)

Nu har jag även ridit Oj Oj och fixat lite. Startar 8 imorgon så jag ska vara i stallet 05.15 :/ Imorse var jag i stallen 04.30
Så nu är jag jätte trött, ska gå och ducsha och sen sova! Ses imorgon :D




Lina Dolk



1 Kommentarer till "Dagens bilder :D"

Anonym Skriver:

SHit vad stor haka du har :O

Lägg ner din blogg, du suger

2011-07-03 | 11:34:35





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0