Ge aldrig upp!

När OJ OJ har vilat dagen innan brukar han kunna vara lite svår att få rund och mjuk. Det gör att jag inte får till alla rörelser ordentligt, likaså var det idag. Men jag vägrade ge mig, jag skulle se till att rida ut det hela och vi lyckades efter några misslyckade försök ;) Det gäller att ha så mycket tålamod och vara envis! Ibland när det känns som att det inte går hur jag än gör så brukar jag lägga in en skrittpaus, på helt långa tyglar och verkligen tänka igenom hur jag ska göra, varför gör han på det viset? Sitter jag ordentligt? Ger jag rätt hjälper? Fick igenom det och nu känns det riktigt bra =D

OJ OJ var lite sur under första delen av passet, hehe men sen så släppte det!


När Elin hjälpte mig idag ;)

Här får ni två bilder på mig och Kilian igår ;)



Fick ta ut handen lite så han han skulle få en rundare form!





0 Kommentarer till "Ge aldrig upp!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0