Inköpen från Falsterbo

Glömde publiciera detta inlägg, så det kommer nu.

Saker som jag köpte i Falsterbo:

Skydd till E-type samt lindor till mina.

   

Handskar kan man aldrig få för många av, tre par nya

  

Hästtäcken till OJ OJ, ett regn och ett vinter , och täckesgjordar

  

Bra att ha, extra grimmor , nr.lappar till tävling, silikonsnoddar att knoppa med

  

Longeringsspö & dressyrspö, stövelväska, flugskydd

  

Snygg jacka att ha vid tävlingar & en fleecetröja

  

En huva att ha vid tävling när det är mycket knott/flugor när tillåtelse finns & en t-tröja

  
Pannband , västarna och denna uppsättning har jag redan lagt upp.

  



5 Kommentarer till "Inköpen från Falsterbo"

Anonym Skriver:

Sv: Jag har provat att göra det några gånger på henne men nu var det ett tag sen. Ska prova det nästa gång! Tack för tipset :)



Fina saker du köpte!

2011-07-13 | 14:53:37
Alice Skriver:

Sv: Jag har provat att göra det några gånger på henne men nu var det ett tag sen. Ska prova det nästa gång! Tack för tipset :)



Fina saker du köpte!

2011-07-13 | 14:53:39
Blogg/Hemsida: http://alicepaulin.blogg.se/
Anonym Skriver:

Oj vad mycket du köpte, och vilka fina saker! Speciellt västen och jackan!

2011-07-13 | 15:27:00
Lamia / Hästsport Skriver:

Snygga saker, vad är det för märke på benskydden? :)

2011-07-13 | 15:33:50
Blogg/Hemsida: http://lamiamichelle.blogg.se/
Lamia / Hästsport Skriver:

Sv: Nemen tack :)

2011-07-13 | 15:57:17
Blogg/Hemsida: http://lamiamichelle.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0