OJ! Rekord

OJ! Läsarrekord, tackvare www.dressyrmupparna.se =D
Vad roligt!

Kort om mig för er som är nya
Jag heter Lina Dolk och är 13 år.
Har tre ponnisar som jag tränar och tävlar på. OJ OJ tävlar jag nationellt på och har flera vinster och placeringar på nationellnivå. Casanova är 5 år, vi har kvalat in till ungponny SM, på ett snitt med 70% sedan Sir Owein som är 4 år och en b-ponny, han ska snart göra sin första start. Jag älskar mina hästar och tillbringar all min lediga tid med dom=) Min syster Elin har en häst vid namn E-type, de rider på medelsvår nivå.
Jag tränar för Elin, Emelie och Chris Brolin samt Camilla Toll



Här kommer bilderna jag lovade från sista träningsdagen på Brolöten

Casanova, alltid en massa rörelsé runt om, Emelie red samtidigt som jag hade lektion för Chris =)











Klappar om min prins



OJ OJ njuter förfullt när Emelie kliar honom =)





2 Kommentarer till "OJ! Rekord"

tovearvidsson Skriver:

super fina ponnyer . är dom dina båda ?

fin outfit !

vart har du köpt tröjan ?



chekka gärna min blogg om du har lust :)

2011-07-16 | 22:37:33
Blogg/Hemsida: http://tovearviidsson.blogg.se/
tovearvidsson Skriver:

vilken affär i falserbo ? superfin, o hur mycke kostade den om det går o bästella eftter :)

2011-07-17 | 12:57:41
Blogg/Hemsida: http://tovearviidsson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0