Sista bokstaverna fungerar inte!

Heej!
Ni kommer se att jag skriver lite konstigt, men de tre sista bokstaverna fungerar tynligen inte nu. Kan inte gora smilisar heller!

Men men jag och amma har nu varit ute och 'tit lite och jag har ducshat med, imorgon ska vi upp kl 05,10 for att aka till Falsterbo! Emelie startar kl 09,36 tror jag att det var.
Aja ni ska fa lite bilder sen kvallen.


Blaser upp madrasen.



Kvallens basta hotell...




Fint va!


Sen gick vi ner till hamnen och at lite mat.


Jag tog en pizza, mums!


Ne mamma har redan somnat, jag ska ocksa hoppa ner i sovsacken.
God natt!



2 Kommentarer till "Sista bokstaverna fungerar inte!"

Jennie Skriver:

Troligtvis är datorn inställd på Engelska :P

2011-07-06 | 00:05:11
Blogg/Hemsida: http://jeenniecarlsson.blogg.se/
Anonym Skriver:

Jättefina bilder har du tagit Lina!!!

2011-07-06 | 10:24:48





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0