Stallråttan!

Heej!

Haha jag har kommit på att Ove och E-type har en egen lite husmus ;)
E-type har en mus i sin box och Ove har en råtta i sin box. Fyy!
De har sina bon i ett hörn på båda boxarna, och mat... ja de äter hästbajs!


Har varit ute och gosat med hästarna i hagen nu. Mamma var snäll och hjälpte mig att mocka och fixa lite :P
Kom just på att jag måste säga till pappa om halm, tog slut nu ikväll.

Har inte så mycket att säga, men imorgon måste jag packa upp alla mina väskor och städa rummet :(


Glada killar som får komma ut i hagen ;D

Vad är det för spöken i hagen? =)

Dagens!! :D :D






Här är en före och efter bild på mitt rum sist jag städade! ;)


FÖRE


EFTER





0 Kommentarer till "Stallråttan!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0