Svar på fråga

Fårga:  Det pannbandet kommer väll knappt att synas eftersom att det är så ljust och då smälter de väll in på honom?

Svar: Jag vill inte ha stora maffiga pannband, utan att det ska glimta till! Speciellt när man rider utomhus när solen ligger på så är det extra snyggt. Och jag tror det kommer bli alldeles lagom. Eftersom det är två rader med stenar kommer det glittra extra mycket. Och OJ OJ har alltid pannknopp på tävling så visst kommer det synas.

Lägger upp bilder ikväll på en ny outfit jag har köpt till mig och OJ OJ här i Falsterbo. Tänken är att jag ska träna med det på tävlingsplatsen om man kommer dagen innan och ska rida på banan, eller till snyggare tillfällen.





0 Kommentarer till "Svar på fråga"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0