Taggad till 100!

Heej!

Ska nu ut i stallet och mocka lite. Släppte ut hästarna nu en stund, sen tar jag in de och Ove och Casanova får ju gå ut vid 3 inatt igen.

Har inte så jätte mycket kvar att göra:

-Rida Casanova.
- Bada Oj Oj
- Packa till mig
- Packa klart de sista till Oj Oj
- smörja sadel + träns

Sen vid 3 inatt åker vi till Bettna och hämtar Linnea och hennes mamma och Vicke.
Han är helt okej nu! :D


ps: Svarar på alla frågor sen frågestunden på måndag, såå fråga på ;)
HÅLL UT! ;D




Bild i repris ;)
Oj Oj i Grums ♥


3 Kommentarer till "Taggad till 100!"

Lisa Skriver:

Hej Lina !

Jag går ju på samma skola som du men vet inte om du vet vem jag är jag börjar i 7 A iår !



Men jag gillar din blogg väldigt mycket fort sätt som du gör !

2011-07-27 | 19:40:35
Anonym Skriver:

Hej Lina !

Jag går ju på samma skola som du men vet inte om du vet vem jag är jag börjar i 7 A iår !



Men jag gillar din blogg väldigt mycket fort sätt som du gör !

2011-07-27 | 19:41:02
Lovisa Skriver:

lycka till! :D

2011-07-28 | 00:12:08
Blogg/Hemsida: http://moseisley.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0