Trötta pojkar.

Två trötta pojkar här på Brolöten =D
Direkt när de kommer in på morgonen lägger de sig ner och vilar i boxarna. Haha på lördag blir det en helt ledig dag för de båda, det förtjänar de verkligen.

Har spanat in Emelie och Christian nu när de har tränat sina hästar. Man lär sig väldigt mycket på att se när andra tränar och jag spanar extra på de som är duktiga.

OJ OJ red jag programridning på igår, gick sådär. Han blev lite tung och låg. Men som Chris sa- Bra, nu vet vi vad han gör, nu är det bara att träna på detta!
Så sant! Nu kör vi ;)


Innan lunch har jag tränat OJ OJ, efter lunch Casanova. Mer info om det kommer senare =)

'


Emelie och Briman! Emelie klappar precis om Briman. Mycket beröm är viktigt =) Christian i bakrunden.



2 Kommentarer till "Trötta pojkar."

Anonym Skriver:

WOW! Vilken snygg header!



Kul att du uppdaterar fast du är iväg! =)

2011-07-14 | 12:41:37
Greta Skriver:

Hej

Jag och min kompis Lovisa var på

ridläger på brolöten förra året.

Det var super kul att vara där.

Och jag vet att jag skrivit det förr men du rider såå himelens bra. Jag tror att du kan komma

att vinna SM

Kul att du kolla på våran blogg:D<3

Du får gärna tipsa dina vänner om detn,det är inte så

många som tittar på det längre tyvärr



Kram kram ps lyck till på alla tävlingar och speciellt på SM.<<3<3<3<3<3<3

2011-07-15 | 13:33:41
Blogg/Hemsida: http://sorgardsryttare.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0