Värme!

Hemma har det varit väldigt varmt idag, så Elin höll på i stället vid 22 tiden och skiftade hästar i hagen/stallet. Värmen tar verkligen på krafterna för de!
Det är ju nu på sent på kvällen man bör rida för att de verkligen ska orka samt att de ska slippa de jobbiga insekterna.

Kilian&Ove inne på nätterna ute på dagarna eftersom de inte rids just nu så klarar de av värmen. Casanova, E-type och OJ OJ ute på nätterna och inne på dagarna. Med andra ord dubbelt så ofta behövs det mockas ;P

Har ni tips på någon bra hästblogg att läsa? Den som ger bästa tipset får sin blogg länkad i ett inlägg =D

Idag har jag handlat ett spö, behöver ett snyggar att ha med mig på tävlingarna, skydd till E-type som Elin har beställt, siliksongummisnoddar - de bästa att knoppa med!


Pannbandet jag köpte till OJ OJ



4 Kommentarer till "Värme!"

Elise Vognild Skriver:

tänkte köpa ett åsnt pannband till min häst när jag var där, men hade inte tillräckligt med pengar för det :P

2011-07-07 | 23:44:31
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se.blogg.se/
erica Skriver:

hastdiggaren.se :)

2011-07-08 | 08:35:19
Anonym Skriver:

Dressyrmupparna.se men den läser du väl redan:)

2011-07-08 | 10:21:51
Anonym Skriver:

Det pannbandet kommer väll knappt att synas eftersom att det är så ljust och då smälter de väll in på honom?

2011-07-08 | 11:29:32





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0