2a i sista klassen!

Nu är jag väldigt trött men oerhört nöjd! Sista klassen var Fei mästerskap red ihop 66.3% och slutade 2a efter ponnyn Sun Rise som hade tre hundradelar bättre poäng, så oerhört jämnt och tufft i toppen! OJ OJ har varit lika fantastisk som alltid, han gör allt gör mig! Och han blir aldrig trött , utan kämpar på hela tiden. En domare höll ner mig nu igen, fick 61% av henne och 67 och 70% av de andra två. Tråkigt när en håller ner en så mycket mot de andra, och jag var verkligen nöjd med Sista ritten! Nu rullar vi hem, OJ OJ ska få en lugn vecka med tre dagarn helt ledigt nu, sedan bara uteritter. Det förtjänar han :D tack för snälla kommentarer !



4 Kommentarer till "2a i sista klassen!"

Anonym Skriver:

Japp det förkänar han din superbästa Oj Oj! Ni är så GRYMMA ihop! :)

2011-06-05 | 19:10:12
Kajsa BJäräng Skriver:

Skulle du kunna rösta på mig här? nr 5, kajsabjarang.blogg.se

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment



kommentera sedan mitt senaste inlägg så länkar jag dig när tävlingen är avslutad :)

2011-06-05 | 22:37:53
Blogg/Hemsida: http://kajsabjarang.blogg.se/
Ebba Widell :) Skriver:

Du var sååå duktiga gumman <3 <3 <3 Puss

2011-06-05 | 23:44:47
alice carlsson Skriver:

Ni är bäst :) !

2011-06-06 | 15:58:31





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0