Bilder sen helgen!

Dag 1!

När vi kom fram red jag Oj Oj lite på banan ;)


Min Prins!


Team Dolk

Lindar inför natten :D

Dag 2!

På morgonen åkte vi till stallet och mockade och tog en promenix ut i skogen :)

Tjena mittbena ;D


Laddar!

Fin ökning :D


Haha alltid Oj Oj som ska hålla på med sin läpp ;s

Jag & Oj Oj, Hannah & Moonlight Shadow


Vår stuga :)

Dag 3!

Inridning

Galopp ökning :p

Kom 2a denna klass och vann gjorde Natalie Ekerot på Milady G



Kom även tvåa denna klass ;)

framridning :P


Oj Ojs fina stall kompis! Touch of class "totte"
Fina ryttarn heter Ebba Widell :D

Drem team!

 

 

 

Lina Dolk



3 Kommentarer till "Bilder sen helgen!"

Frida Hindemo Skriver:

Kul att det går så bra! Ni passar jätte bra tsm du och Ojoj. Lycka till på SM. :)

2011-06-06 | 15:02:01
Emma Skriver:

Gud vad ni är fina tsm!!!!! Verkligen! Lycka till nu överallt och ni kommer bli svenska mästare på SM i år och alla år och sen kommer ni vinna OS, VM, EM och ALLT!!! :) Ni är bästbästbästbäst!!! Kram! :)

2011-06-06 | 19:08:30
Louisa Skriver:

Kul, och grattis igen!! :D

Kollar du inte min blogg? :o Kommentera gärna:s

Kram :)

2011-06-06 | 20:57:32
Blogg/Hemsida: http://lllouisa.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0