Casanova badad och klar!

Heej!

Har nu kommit in ifrån stallet.
Har ridit Oj Oj, E-type och Casanova ;)

Oj Oj red jag ut på, han var jätte mjuk och fin! :D
E-type longerade jag, han såg också fin ut, pigg!
Casanova red jag igenom programet med ;) Han var super fin idag :D Ni skulle ha sett
hans travökningar. Inget om man kollar på Oj Oj men för att vara Casanova var dom jättefina :D

Så imorgon är det tävling i Norrköping :D LB:1
Målet är att få en bra ritt över 64% Då har jag ett kval till Ungponny SM :D

Har varit ute vid torpet idag :D Sola och bada :)
Det är därför jag inte har bloggar idag ;P



Emma ;)

Haha skapligt stora skor om man kollar på mina xD

E-type idag :P



 

 

 

Lina Dolk



2 Kommentarer till "Casanova badad och klar!"

ELISE Skriver:

lycka till imorn! :D

2011-06-12 | 00:06:37
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/
Clara Skriver:

VAd har du för storlek på skor :P X)

2011-06-12 | 11:03:27





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0