Full fart i Juli!

Hej igen :)

Mitt sommarlov kommer att bestå av hästar, hästar och hästar :D
Juli kommer jag att ha full fart hela månaden :)


1 - Ledig

2 - Tävling Casanova.

3 - Tävling Casanova.

4 - Ledig.

5 - Ledig.

6 - Falsterbo. Heja på Emelie Brolin!

7 - Falsterbo.

8 - Falsterbo.

9 - Falsterbo.

10 - Falsterbo hem!

11 - Läger på Brolöten med Oj Oj och Casanova.

12 - Läger på Brolöten med Oj Oj och Casanova.

13 - Läger på Brolöten med Oj Oj och Casanova.

14 - Läger på Brolöten med Oj Oj och Casanova.

15 - Läger på Brölöten med Oj Oj och Casanova 

16 - Ledig. 

17 - Ledig. 

18 - Ledig. 

19 - Ledig. 

20 - Jobba hos Camilla Toll. 

21 - Jobba hos C T 

22 - Jobba hos C T 

23 - Jobba hos C T 

24 - Jobba hos C T

25 - Jobba hos C T 

26 - Jobba hos C T 

27 - Jobba hos C T 

28 - Åka ner till Skåne. 

29 - Ponny Derby med Oj Oj 

30 - Ponny Derby med Oj Oj 

31 - Ponny derby med Oj Oj + Åka hem! 



Fullt upp! Och de dagar jag är ledig är jag ju här hemma och rider och mockar och lite så ;) 




Lina Dolk 




0 Kommentarer till "Full fart i Juli!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0