Hatar att sitta inne och vänta på något som inte vill som jag!

Shoo!

Sitter inne och väntar på att det ska sluta regna. Men men jag har faktist varit duktig och städa rumet, hjälpt mamma, och fixat tvätt ;) Har även kommit på en bra Midsommarlek ;D Jag lovar att ni kommer att få bilder på deras minner ;)

Har inte så mycket mer att säga just nu, men vi ses senare :D
Jag och Elin rider väl runt 7 ikväll!

Haha! Elin var tvungen att ha letioner i regnet ;)

Mio, min katt ligger inne och latar sig när det regnar ute :)

Mormor har varit på krysning och hade vägarna förbi. Så jag fick godis :D Tack!




Lina Dolk



0 Kommentarer till "Hatar att sitta inne och vänta på något som inte vill som jag!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0