Jahaja!

Nu är vi på väg hem, om mamma hittar ut! :s Jag är inte alls nöjd! Det var ingen bra bana heller. 17x38 meter!! Jag tycker inte om att skylla på hästen, men idag ville han inte göra något. Vilket inte trava, fatta galopp och lång i formen. Red på 58,27% Så nu ska jag glömma denna start och ladda inför nästa tävling. Ps: jag har 37 i skor ;)


3 Kommentarer till "Jahaja!"

Anonym Skriver:

haha? gud vad konstig bana!? :o aldrig hört talas om en sån bana !

låter ju hur knäppt som helst!!

2011-06-12 | 15:37:47
Linnea Philipson Skriver:

Vad synd! Men fett konstig bana?! ;o Nästa gång vinner du! ;D <3



Bytt bloggnamn ---> http://linneaphilipson.devote.se

2011-06-12 | 19:15:22
Blogg/Hemsida: http://linneaphilipson.devote.se
Paulina Skriver:

Jag ska till norrköping o tävla p ålördag! :O Var underlaget tungt? Eller var det bara en "liten" bana? :O Konstigt ! Hoppas det går bättre nästa helg!! :)

2011-06-13 | 11:15:54





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0