På plats!

Fick en kommentar om att jag skröt när jag la upp länkarna från resultaten, det är inte skryt, utan fakta. Speciellt med Casanova är det bra att lägga upp i bloggen eftersom han ska säljas sen. Du får ju även se min ritt på 57% det kan man väl inte direkt skryta om? Jaja nog om detta! Oj Oj gick iaf väldigt bra nu när jag red igenom honom på tävlingsplatsen, rund och mjuk hela tiden, har en bra känsla inför morgondagen. Något som är väldigt bra är att stallet kommer att fodras samtidigt ikväll och imorgon bitti, synd om hästarna när alla fodrar olika tider, det blir så stökigt då. Tack snälla ni som gör det åt oss! Vi är nu i vår campingstuga, har ätit pizza och ska nu gå igenom programen ordentligt. Rider första klassen strax efter 14 imorgon. Så det blir en lugn förmiddag med en längre promenad för OJ OJ imorgonbitti. Ingen som vet hur man lägger upp bilder från iphone till bloggen?


2 Kommentarer till "På plats!"

Anonym Skriver:

förlåt att jag skrev så jag är bara såå avundsjuk på dig. lycka till i morgon!

2011-06-03 | 22:57:50
:) Skriver:

Lycka till nu Lina! c:

2011-06-04 | 08:45:32





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0