Så söta!

Hallå!

Nu har jag vartit hos grannen och fikat :) Mums!

De har små kattungar, de är så himla söta!

Dålig bild på den sista!

Det är lite kul att alla tre ungar är så olika ;)

 

 

 

Lina Dolk



2 Kommentarer till "Så söta!"

amanda Skriver:

Hej Lina!

Kan inte du berätta om den där leken du hade kommit på till midsommar, för jag kan verkligen inte komma på någon.. :/

Snälla!? Skulle bli jätteglad! :D

2011-06-23 | 15:37:40
jessica Skriver:

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-23 | 16:13:14
Blogg/Hemsida: http://galenflikka.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0