Snart bär det av.

Puuh det är varmt idag! Men inget stoppar mig idag, jag fixar och donar hela tiden.

Har tränat Casanova för Elin, han var fin! Behöver träna mer på tempoväxlingar, att öka i galoppen är inga problem, men det spricker när jag ska samla ihop honom efter ökningen, där orkar han ännu inte samla sig.
Sedan är det skänkelvikningarna, att det ska vara så svårt undan höger! Men han var loss och fin hela passet.

Släppte ut hästarna innan 7 imorse, tog in de vid halv 11, nu står de inne och vilar, Ove & Casanova ska få vara ute på bete ihelgen, härligt för det. Men att gå ute dygnet runt tar mycket på krafterna, därför fick de komma in och vila under tiden jag badar OJ OJ. Åker strax efter 2!

Håll en extra tumme för mig i helgen, det behöver jag :)

Fler bilder från SM 2010 med Lilla Prim
Prim och Victor vann återigen deras förra start, en LA:1 på 71%  Kul att det går så bra för dom, Prim är en en riktigt stjärna!










1 Kommentarer till "Snart bär det av."

Karolin Skriver:

Håller verkligen med om att Prim är en stjärna, men du och OJ OJ tsm är snäppet vassare(Y)

2011-06-07 | 17:37:04





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0