Svar på frågorna.

Jag har fyra frågor till dig:D

1. Har du varit och tävlat i globen?;) ( Stockholm )
Svar: Det har jag inte, vilken dröm det skulle vara! Tyvärr så är det bara d-ponnierna i dressyr som får möjliget till det :/

2. Har du varit på Stockholms International Horse Show?
Svar: Jajemen, flera gånger, och jag räknar mer flera till! Verkligen en häftig upplevelse!

3. Ska du tävla i Falsterbo?
Svar: Nej det ska jag inte. Jag vart bortlottad från tävlingen som kvalet gick i. Men har fler år på mig och hoppas jag hinner med det! Då skulle jag svimma av lycka :P

4. Vart ska du tävla SM?
Svar: SM går i Skåne vecka 32, Kågeröd. (tror jag klubben hette som skulle ha det)
Tacksam för svar;)//Julia:D

Kul att du frågade Julia! =)


2 Kommentarer till "Svar på frågorna."

Anonym Skriver:

Det är super roligt att du uppdaterar så ofta! Det gör att det blir roligt att läsa ;D Men det kanske inte är så roligt för dej eftersom du inte får så många kommentarer elr?? Jag finns här iaf som en trogen läsare i vått och torrt!! =)

2011-06-28 | 20:16:52
Julia Skriver:

Lycka till i Skåne sen!:D

2011-06-28 | 23:15:16
Blogg/Hemsida: http://youngrider.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0