Taco!

För att orka rida och hålla humöret glatt hela tiden gäller det att inte vara hungrig när man ger sig ut, själv håller jag på att göra iordning taco!

Efter detta är jag redo för att vara i stallet länge ikväll =)



2 Kommentarer till "Taco!"

STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan Skriver:

gott!

2011-06-09 | 17:04:31
Blogg/Hemsida: http://stockholmsjenna.se
cissi Skriver:

Hej Lina! :)

Jag tycker att din blogg är jättebra! Och att jag gillar hästar göra att den blir ännu bättre ;D



Jag tycker att det skulle bli lite roligare om du gjorde några videoinlägg ibland om t.ex vad du har gjort idag, om du ridit och om det gick bra o.s.v.

Men du måste inte om du inte vill, du bestämmer! ;)<3

PUSS! <3

2011-06-09 | 17:20:49





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0