Tempoväxlingar

När jag rider fram OJ OJ rider jag mycket tempoväxlingar i galopp för att han ska reagera på små hjälper under passet sedan. En låg form och ser till att han svarar framåt direkt innan jag börjar samla honom och höjer formen. Ungefär som på denna film


6 Kommentarer till "Tempoväxlingar"

ELISE Skriver:

shit vad lätt du får tillbaka honom! :o värsta super hästen ju! och en super ryttare är du också ju såklart!

2011-06-24 | 00:24:10
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/
Maja Skriver:

Fin han är!

2011-06-24 | 10:51:15
Linnea Ph Skriver:

Asså shiit vad lätt det ser ut när du tar tllbaka honom ;) Ni är så duktiga ^^) <3 <3

2011-06-24 | 11:56:02
Blogg/Hemsida: http://linneaphilipson.devote.se
Anonym Skriver:

Hej, hittade din blogg, och sen såg jag på Linnea Swärds blogg att ni är bästisar

Och jag har lite frågor åt dig som jag skulle vilja veta :)



1. Nämn 3 saker som är det bästa med Linnea

2. Nämn 3 negativa saker om Linnea

3. Tycker du att hon rider bra?

4. Är din eller hennes häst Vicke snabbare eller är din snabbare?



Det var alla frågor

2011-06-24 | 12:24:17
E Skriver:

Han går ju alltid så BRA! Fattar inte hur du gör! Han lyssnar ju på minsta vink känns det som! :D

2011-06-24 | 12:50:52
Katrine Skriver:

Åhh vilken härlig galopp han har, helt svävande ju och stört fina ökningar. Ni kommer att gå långt, ska bli kul att se er på dem internationella banorna, hiihi :D :D :D

2011-06-25 | 00:06:51
Blogg/Hemsida: http://ponnyprinzarna.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0