Tidiga starter!

Starttiderna har kommit ut för helgen, och herregud säger jag bara. Lördag startar jag 7.49 och söndag 8.40. Haha jaja hemma innan lunch och vi slipper värmen om det är varmt, man får vända allt till det bra =) Casanovas bror Caramelle kommer även vara med i samma klass. Elin red ju som sagt var in Caramelle samt tävlade framgångsrikt med honom. Kul att se honom med nya ryttaren ;p

Svar på frågor:
klänningen jag hade på mig nu ihelgen var från Halèns och yes det är en skinnjacka jag har på mig, det blåste så mycket :PJa visst är Chip söt när han badar, han älskar det verkligen ! =)

Elin och Etype



2 Kommentarer till "Tidiga starter!"

Julia Skriver:

Jag ska starta fre 07:21 lör 07:14 sön 07:14 väldigt tidigt! Jag kommer hinna se dig innan jag åker hem:D

2011-06-27 | 15:22:52
Blogg/Hemsida: http://youngrider.bloggplatsen.se
Julia Skriver:

Fråga: ska casanova sova över? // Julia:D

2011-06-27 | 17:00:50
Blogg/Hemsida: http://youngrider.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0