FETTODAG!

Halli Hallo!

Inte min lyckodag idag, kan man ju säga!
Först i skolan skulle jag och Linnea köpa semlor. Men det fanns bara en semla kvar. Så jag fick ingen :(
Sen när jag gick av bussen kände jag att jag hade tappat mobilen! :o PANIK! Bussen åkte, och jag hoppade som en galning för att stoppa den. Men det gick inte :( Gick hem till Farmor och ringde till mamma. Hon ringde till buss saken ;) Så nu har jag mobilen igen :D
Och när jag var hemma hittade jag inte nyckeln! Så jag gick och letade efter den. Och tror ni inta att jag lyckas ramla också :s Men tillslut hittade jag nyckeln ;) 
Så allt löste sig, förutom semlan... Men vilken tur att pappa ska ner till affären nu då :D
Haha! ;P

Red alla hästarna idag ;) Det var jätte fint väder och alla tre var jätte fina ;D Något som var lyckat iaf ;) 
Imorgon 07.20 kommer hovis till oss. Hon ska bara slå dit tappskor på E-type och Casanova :P

Nej nu måste jag ta tag i min historia :/ Inte så kul!

ps: jag tycker att det ska vara fettodag varje dag, för jag sattsar på denna stolek ;)


;D







Lina Dolk



3 Kommentarer till "FETTODAG!"

Anonym Skriver:

Vi har frågestund va snälla och släng in en fråga!

VI SVARAR PÅ ALLT ;-)

http://emdrea.blogg.se/

2011-03-09 | 11:03:57
ELISE Skriver:

det är inte bra lina att du satsar på den storleken, då kan du ju inte rida!! ;)

2011-03-09 | 19:02:10
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/
Anonym Skriver:

besök! http://fankandis.blogg.se :D



nyheter om kändisar

2011-03-10 | 07:33:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0