Jag som bestämmer!

Hej på er! ;)
Nu har jag fixat så att jag måste godkänna era kommentarer innan dom syns på bloggen. Så du "Sara" kan bara fortsätta kommentera, men det kommer inte synas! 
 
Idag så red jag Oj Oj och Casanova. Båda var fina. Lagom pigga var dom också ;) Ja har inte hänt så mycket idag. Vi skulle åka och hälsa på en liten liten bebis. Men det blir nästa vecka istället! ;)
Idag var jag med i tidningen. En stor bild på mig och Casanova. ;)

 



Tips: Vårann unghäst Sir Owein äter inte upp sitt hö i boxen. Så vi hänger upp det i ett hönät så äter han upp allt ;)






Lina Dolk


1 Kommentarer till "Jag som bestämmer!"

Anonym Skriver:

skit i den där så kallade "sara", de är då inget fel med att göra det man älskar och måste desutom bara påpeka att du är underbart söt! :DD

2011-03-02 | 16:30:30





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0