Slut på det roliga!

Hej hej.

Oj vilken rolig helg! Kommer bilder sen när jag har fått kortläsaren av Elin! ;)
Ja haha jag skrattar fortfarande ;D

Idag så gick jag upp kl 8. Linnea med för hon sov hos mig ;)
Mamma hade fodrat, så vi kollade på starten på Vasaloppet, sen tog vi ut hästarna och tog stallet :P
Linneas mamma kom och hämtade Linnea kl 12. När hon hade åkt började jag och plocka undan massa saker i mitt rum. För dom ska riva taket i veckan för att det regnar in ;/ Men det ska bli skönt att slippa det nu! :o
Sen vid 1 så åkte vi ner till sommarstugan. Grillade och var ute på isen. Mysigt! ;)
När jag kom hem så red jag alla tre. Oj Oj var pigg eftersom han vilade igår. Casan tog jag det lugnt med, för han har tappat en sko :/ Och Ove var också pigg, men fin ;P
Sen åkte jag till lagården, jag skulle hjälpa pappa med en kalv som inte ville komma ut. Vi fick tillslut dra ut den. Det blev en liten tjej!
Sweet! Den ville inte andas i början med när kon fick ta hand om den så gick allt jätte bra ;)
Nu tittar jag på Wallander ;P Ska springa upp och ducsha under Nyheterna ;)


Oj Oj♥


Vid sommarstugan




Här är kalven. 1 minut gammal ;)





Lina Dolk



0 Kommentarer till "Slut på det roliga!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0