Oj Oj finare än någonsin! ;D

Hej alla!
Vill bara säga att Oj Oj  var hur fin som hellst idag ;D Han var grym. Jag red utan stigbyglar, så att jag kom ner i  sadeln. Det behövs för att få en bra sitts och en stadig form. Då går han som en klocka. Så nu får ni passa er! ;) Hehe, men Elin hjälpte mig idag. Det gör också stora framsteg.

Logerade E-type med. Innan regnet ;)

Casanova var också jätte fin idag, mjuk i båda sidor på en gång. Måste kolla igenom porramen jag sa rida nu framöver :P
Nu ska jag titta fotbolls EM. Sverige - Moldavien. Och äta MANGO :D

Juste här ser ni vad mina hästar äter ;)
Vad mina hästar äter:

, till alla utom Sir Owein mäter vi ordentligt vad de ska ha. "Ove" har fritillgång i hönät då han är lite tunn och behöver lägga på sig lite.

Hippo pellets: E-type och Oj Oj står på hippo basic. Ett bra foder för tävlings hästar med känslig mage.

Vanlig havre: Ove, Casanova och E-type.

Pellets mineraler: Alla får det i olika mängder.

Annan sort av mineraler: Oj Oj och E-type får en sort till. Det luktar vanilj om det ;)

Datan dampar så det går inte att ladda upp bilder :s






Lina Dolk



0 Kommentarer till "Oj Oj finare än någonsin! ;D"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0