Hagar

Våra hästar har riktiga "lyxhagar" om vi jämför med många andra.
De har 5 olika hagar. 1 väldigt stor vinterhage, 3 normalstora och en 1 stor sommarhage.
På det viset har vi alltid tillgång till mycket och bra gräs. Samt att våra hagar väldigt sällan blir nertrampade. Endast vi ingångarna vid vintertid. Det som även är bra är att alla våra hästar kan gå tillsammans, vi behöver inte dela in dom. Väldigt bra =) Och hästar är flockdjur så de trivs ihop.

En som gillar det är denna vita springare:



Stora sommarhagen bakom mig och OJ OJ



1 Kommentarer till "Hagar"

Emma Skriver:

Jag vill också ha fler och större hagar :(

Men jag har i alla fall turen att låta min häst gå tillsammans med andra hästar :) Många hästar här omkring går ensamma i varsin liten rasthage...

2011-05-19 | 13:00:58
Blogg/Hemsida: http://armonios.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0