Hästarna

Håller på att lägga alla inlägg i kategorier. Mycket att styra upp!
Eftersom det kommit lite nya läsare tänkte jag berätta kort om mina tre herrar plus E-type (som är Elins)



E-type TP, Halvblod, född 2002
Köptes när han var 4 år, har deltagit i Falsterbo bland 5 åringarna samt i Flyinge på championatet.
Går nu msv klasserna. Lätt för det svåra så som piaff och passage, däremot alldeles för spänd på tävling just nu, måste slappna av.


Sir Owein, född 2008, köptes in för ett halv år sedan osedd :P Så det var en liten chansing. Inriden och har väldigt lätt för samling och rör sig trevligt! Kan nästan lova redan nu att han kommer bli något för framtiden. SKa bli spännande att se. Till salu efter sommaren.


Casaova V, född 2007, vår egen uppföddning. Har startat 4 gånger, första gången väldigt spänd och rädd för det mesta. De tre resterande starterna på ritter över 70 %! Rör sig taktmässigt och älskar att arbeta. Ska försöka kvala in han till ungponny SM i år. Kommer säljas i vinter eller nästa år.


OJ OJ, Köptes från Norge i december 2010. Han är en riktigt stjärna, så oerhört glad över att han är min. Han är som en dröm. Men väldigt teknisk att rida, så får verkligen lära mig de tekniska bitarna. Mycket power och älskar att visa upp honom. Stallets star! SM 2011 har vi kvalat in till!


0 Kommentarer till "Hästarna"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0